سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکن در حال حاضر در رتبه 34 در فهرست راهنمای پاسپورت قرار دارد. این امکان دسترسی بدون ویزا به 141 کشور را فراهم می کند. این به آن نمره کلی تحرک بالا می دهد و آن را به پاسپورتی مطلوب تبدیل می کند. دارندگان پاسپورت دومینیکن در بدو ورود به کشورهایی مانند سنگاپور، روسیه، اسرائیل و کل اتحادیه اروپا، دسترسی بدون ویزا و ویزا دارند. این امکان سفر تقریباً فوری را به مقاصد مهم در سراسر جهان فراهم می کند. با این حال، دارندگان پاسپورت دومینیکن برای ورود به حدود 88 مقصد به ویزا نیاز دارند. برخی از کشورهایی که نیاز به ویزا دارند، ایالات متحده آمریکا و استرالیا هستند.

رتبه بندی پاسپورت دومینیکا

رتبه‌بندی پاسپورت دومینیکا نسبت به سایر پاسپورت‌های جهانی با جمع کردن تعداد کشورهایی که به دارندگان گذرنامه دومینیکا اجازه ورود بدون ویزا را می‌دهند (یعنی کشورهای بدون ویزا) و کشورهایی که به دارندگان گذرنامه دومینیکا اجازه ورود با اخذ ویزا در بدو ورود را می‌دهند محاسبه می‌شود. (به عنوان مثال کشورهایی که ویزا در بدو ورود دارند) یا مجوز سفر الکترونیکی (eTA). در حال حاضر در مجموع 111 کشور دومینیکا بدون روادید گذرنامه، 27 کشور دومینیکا ویزای بدو ورود و 3 مقصد eTA وجود دارد.

در مجموع، دارندگان پاسپورت دومینیکا می توانند در مجموع 141 مقصد را وارد کنند - چه بدون ویزا، از طریق ویزا در بدو ورود یا از طریق eTA. در نتیجه پاسپورت دومینیکا در رتبه 34 جهان قرار دارد.

جدا از کشورهای بدون روادید دومینیکا و کشورهای بدون ویزا، 88 مقصد اضافی وجود دارد که دارندگان پاسپورت دومینیکا برای ورود به آنها یا به ویزای فیزیکی یا eVisa (یعنی کشورهای مورد نیاز ویزا) نیاز دارند.

پاسپورت دومینیکا به دلیل رتبه بالای آن و بسیاری از کشورهای بدون ویزا که به شهروندان امکان دسترسی به آنها را می دهد، بسیار مطلوب است.

چند راه برای اخذ تابعیت دومینیکا وجود دارد، از جمله تولد، اصل و نسب، ازدواج، اقامت یا تابعیت دومینیکا با برنامه سرمایه گذاری.

 

شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

برنامه شهروندی دومینیکا با سرمایه گذاری که در سال 1993 راه اندازی شد، سرمایه گذاران خارجی واجد شرایط را قادر می سازد تا شهروندی دومینیکا و پاسپورت دوم را در کمتر از سه ماه از طریق یکی از مسیرهای زیر دریافت کنند:

  • پرداخت حداقل و غیرقابل استرداد 100000 دلار آمریکا به صندوق تنوع اقتصادی (کل مبلغ بستگی به تعداد افراد وابسته دارد)
  • خرید املاک و مستغلات مورد تایید دولت به ارزش حداقل 200000 دلار آمریکا (بسته به تعداد وابستگان موجود در درخواست، هزینه های دولتی اعمال می شود)
  • شهروندان مشترک المنافع دومینیکا از چندین مزیت برخوردار هستند، از جمله موارد زیر:

 

تابعیت دوگانه

  • تابعیت ارثی
  • بدون مالیات برای افراد غیر مقیم
  • برای اطلاعات شخصی در مورد نحوه درخواست شهروندی دومینیکا، از طریق مشاوران 3 کلیک تماس بگیرید.